wrestling-gotvand
کشتی گتوند

کلاس مربیگری درجه ۳ کشور که در دزفول برگزار شد با برگزاری آزمون عملی به پایان رسید. در این دوره که در دو مرحله کلاس تئوری از تاریخ ۶/۴/۱۳۹۱ تا ۱۱/۴/۱۳۹۱ و کلاس عملی از تاریخ ۲۳/۴/۱۳۹۱ تا ۲۷/۴/۱۳۹۱برگزار شد  آقایان حمید اکبری- کیوان کلانتری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده از شهرستان گتوند شرکت کرده بودند که توانستند آزمونهای تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند. گفتنی است کلاس عملی این دوره زیر نظر استادان خلیلی و عبدالکریم کاکاحاجی از قهرمانان اسبق آسیا و جهان برگزار گردید. 

به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و موافقت فدراسیون کشتی :

علیرضا مراد حاجتی سرپرست هیأت کشتی خوزستان شد.

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، فدراسیون کشتی طی حکمی علیرضا مراد حاجتی مسئول امور ورزش حفاری اهواز را بعنوان سرپرست هیئت کشتی خوزستان منصوب نمود .

گفتنی است پیش از این عبدالرسول ممتازان از مدیران پیشکسوت استان عهده دار این سمت بود که منشاء خدمات ارزنده ای برای کشتی خوزستان به شمار می روند.

 

         امین میرزازاده                                      مهدی اسکندری

در پیکارهای کشتی فرنگی نونهالان انتخابی خوزستان که در خانه کشتی شماره یک اهواز با حضور 110 کشتی گیر از 17 شهرستان از صبح روز پنجنشبه 15 تیرماه آغاز گردیده بود کشتی گتوند توانست در اوزان اول و آخر به دو مدال دست یابد. در وزن ۳۲ کیلوگرم مهدی اسکندری که باشکست حریفان به دیدار پایانی راه یافته بود در این دیدار مقابل حریف خود در سه تایم مغلوب شد و به مقام دوم دست یافت. در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز امین میرزازاده با اقتدار و با ضربه فنی کردن تمامی حریفان به مقام قهرمانی رسید. در پایان تیم کشتی گتوند با کسب ۴۳ امتیاز در رده پنجم تیمی قرار گرفت. 

کلاس تئوری امروز به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ؛ مرحله اول کلاس مربیگری کشتی درجه 3 در شهرستان دزفول که اختصاص به تدریس دروس تئوری داشت امروز به پایان رسید و از هفته آینده نیز کلاس عملی آن آغاز خواهد شد .

گفتنی است این کلاس با حضور 30 داوطلب برگزاری شد که از شهرستان گتوند آقایان حمید اکبری- کیوان کلانتری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده حضور داشتند. گفته شده که کلاس عملی 10 روز به طول می انجامد.

شرایط و نحوه برگزاری مسابقات اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، زمان و چگونگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد انتخابی خوزستان بمنظور شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلام شد .

1-مسابقات در اوزان  29 تا 32 ، 35 ، 38 ،42 ، 47 ، 53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم با یک کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد .

2-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 1376 لغایت 10 دی ماه 1378 حق شرکت در مسابقات را دارند . ضمن اینکه کشتی گیران یکسال کوچکتر میبایست با گواهی محضری ولی و پزشکی در مسابقات شرکت نمایند .

3-مدارک شامل شناسنامه غیر مخدوش ، کارت بیمه ورزشی ، گواهی تحصیلی عکسدار جدید (1391) ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش یا هیئت کشتی شهرستان مربوطه و رضایتنامه محضری ولی .

4-مسابقات کشتی فرنگی طی روزهای 14 لغایت 16 تیرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد . وزن کشی 5 وزن اول (32 ، 35 ، 38 ،42 و 47 کیلوگرم ) از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 14 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد و وزن کشی 5 وزن دوم (53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم ) از ساعت 16 الی 30/16 روز پنجشنبه 15 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد خواهد بود .

5-مسابقات کشتی آزاد طی روزهای 21 لغایت 23 تیرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد . وزن کشی 5 وزن اول (32 ، 35 ، 38 ،42 و 47 کیلوگرم ) از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 21 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد و وزن کشی 5 وزن دوم (53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم ) از ساعت 16 الی 30/16 روز پنجشنبه 22  تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد خواهد بود .

6- هر شهرستان فقط با یک تیم میتواند در مسابقات شرکت نماید . ضمن اینکه شهرستانها حق استفاده از کشتی گیران غیر بومی را ندارند .

دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 8:43 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، با توجه به هماهنگی بعمل آمده میان اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول با هیئت کشتی استان و انستیتو فدراسیون کشتی ، 6 تیرماه بعنوان زمان آغاز کلاس مربیگری درجه 3 (استاژ) در شهرستان دزفول تعیین شد . گفتنی است از شهرستان گتوند آقایان کیوان کلانتری- حمید اکبری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده در این کلاس شرکت خواهند کرد. این دوره به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

پيوندها